Monday, December 20, 2010

[kesilapan~]

yup...mmg semua orang buat kesalahan..ade yang bear..ade yang kecik....ade gak yang mengubah kehidupan mereka secara keseluruhannya.pada aku pulak..ade beberape kesilapan yang bile aku fikir balik...aku akan berkate.."asal aku buat keputusan 2?" tapi itu semua takkan mengubah apa-apa..semuanya telah berlaku...here are some of my mistakes that i regret until the day i die~

1.rejecting an offer to study oversea without thinking it is the best chance for me to go to oversea.
2.letting other person to make decision for me.at last,i am the one that have to face the consequences.
3.acting silly...repeating same mistakes...

rasenye tu je yang aku boleh share...yang laen..rahsia...ahahaha...tp..tu semua da lepas kan....x boleh di undo balek...so, satu-satunya benda yang boleh kita buat adalah teruskan hidup....pandang ke hadapan.. rancang semula apa yang gagal.

No comments:

Post a Comment